Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Σπουδαία ΄΄πρόκριση΄΄ η ΜΙΝΙ-ΠΑΙΔΩΝ στον Λαιμό το τριήμερο 20-22/06‏


Το τριήμερο 20-22/06/2014 η "πρωταγωνίστρια" ομάδα υδατοσφαίρισης ΜΙΝΙ-ΠΑΙΔΩΝ του Α.Ο.Π. Φαλήρου και πρωταθλήτρια Ελλάδος 2012-13 πέτυχε σπουδαία ΄΄πρόκριση΄΄ στην συνείδηση όλων των θεατών και γονέων που παρευρέθησαν στο κολυμβητήριο του Ν.Ο. Βουλιαγμένης.
Ευτυχώς "για πολλούς" τα μαθήματα αθλητικής διαπαιδαγώγησης και αθλητικής συνείδησης ήταν δωρεάν και ανοιχτών των θυρών θεωρώντας βέβαιο οτι πολλοί θεατές / γονείς αλλα και προπονητές έφυγαν απο το κολυμβητήριο με ανάμεικτα συναισθήματα.

Αγαπητά μου παιδιά - σημερινοί αθλητές - αυριανοί "άξιοι" πρωταθλητές, τα τελευταία χρόνια στον σύλλογο μας γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια να αποκτήσετε γνήσια αθλητική συνείδηση βασισμένη στο αθλητικό ιδεώδες με σκοπό την άρτια αθλητική συμπεριφορά σας είτε ως αθλητές είτε ώς θεατές.
Η αντιαθλητική συμπεριφορά είναι σύνηθες φαινόμενο στον αθλητισμό και ιδιαίτερα στον πρωταθλητισμό όπου κινούμεθα εμείς τα τελευταία χρόνια.

Θεωρώ τον εαυτό μου υπεύθυνο απο την θέση του εφόρου της ομάδας μας να σας προστατεύσει απο κάθε παρόμοιο τέτοιο κίνδυνο αθλητικής "εκτροπής" δίδοντας βάρος σε έννοιες που συνθέτουν την αθλητική σας συμπεριφορά αλλά δυστυχώς για κάποιους θεατές/γονείς είναι δύσκολο να αντιληφθούν.

Η λανθασμένη θεωρία του πρωταθλητισμού (... νίκη και μόνο νίκη με κάθε θυσία ...! ) καθώς επίσης η λατρεία της βεντέτας είναι κατα βάση αθλητική εκτροπή / αθλητικός ξεπεσμός.

Αισθάνομαι τυχερός που έχω στο πλευρό μου όλους τους παράγοντες και προπονητές καθώς και την διοίκηση του αθλητικού συλλόγου του Α.Ο.Π. Φαλήρου.
Αισθάνομαι επίσης τυχερός που στην διάθεσή μου έχω έναν πολύ καλό άνθρωπο, έναν αδελφικό φίλο, τον Μιχάλη Παπαναστασίου.

Μετά απο μία δοκιμασμένη σχέση τριών ετών θέσαμε ως προτεραιότητα την δημιουργία εκ νέου μίας ομάδας υδατοσφαίρισης δίνοντας βαρύτητα σε βασικές έννοιες που συνθέτουν την αθλητική συμπεριφορά.
Έννοιες οπως "πειθαρχώ", "σέβομαι" τον εαυτό μου και τους συναθλητές μου, "συμμετέχω", "αποδέχομαι", ... "παραδέχομαι" κ.λ.π.
Μέσα απο αυτές και μόνο αυτές τις έννοιες έχει σημασία ο πρωταθλητισμός όπου -πιστέψτε με- είναι συνεπαγωγικό και αυταπόδεικτο.

Αγαπητέ μου φίλε, Μιχάλη, ο ρόλος του προπονητή είναι καθοριστικός για την αθλητική διαπαιδαγώγηση, το ήθος και την συμπεριφορά των αθλητών μας. Η παραίτηση είναι η εύκολη λύση όμως δεν είναι πάντα η σωστή. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για την επίτευξη των στόχων μας.

Ευχόμενος το παράδειγμα του παρελθόντος τριημέρου 20-22/06/2014 να μας έκανε όλους σοφότερους παράγοντες, προπονητές, αθλητές αλλα και γονείς κλείνω την κατάθεση ψυχής ώς ακολούθως: Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη.




Ο έφορος της ομάδας Μίνι Παίδων
Άγγελος Μοσχοβέλης